Afscheid - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van PetraonderwegnaarSantiago - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van PetraonderwegnaarSantiago - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg

30 Maart 2014 | Nederland, Hoorn

Ja en dan is het bijna zover. Een drukke week achter de rug. Donderdag was er een borrel voor me georganiseerd op het werk. Ik kreeg een heel mooi T shirt van mijn collega's als afscheidskado. Daarna nog uit eten in Enkhuizen met mijn beste vriendin. Vrijdag werd mijn huis nog buitenom geschilderd en kwam de kapster nog voor een laatste knipbeurt. Wanneer zal de volgende zijn?

Gister uit eten met mijn familie, mijn broer was vrijdag thuisgekomen na 3 maanden werk in Canada, dus het kon precies. Daarna nog even samen stappen in Hoon en toen was het zondag. Niet vergeten de klok een uur vooruit te zetten. De laatste was draaien en voor de zoveelste keer de rugzak wegen: Ik kom echt niet onder die 10 kilo!
En tot slot samen met Kees Studio Sport kijken...

Morgenochtend vroeg met de trein naar Amsterdam, via Brussel naar Le Puy: tot het volgende bericht!

  • 30 Maart 2014 - 19:24

    Alie Goosen:

    Hoi Petra.

    Heel veel wandel plezier en hopelijk ook heel veel mooi weer. Het begin is in ieder geval goed.

    Groeten van ons.

  • 30 Maart 2014 - 19:39

    Ans Zonneveld:

    Hallo Petra,

    ik ben verrast dat je nu al weg gaat, zo snel gaat het allemaal. Zolang naar uitgekeken en ja, nu je laatste nachtje thuis voor jou tocht. Ik wens je echt alle geluk en wijsheid onderweg en je zult merken na een dag of wat, dat je denkt, ja zo had ik het bedacht.
    Geniet ervan, ook al heb je soms 'tegenwind'.................


    Liefs en een Buen Camino van Ans. [in Alkmaar hebben we elkaar gesproken]

  • 30 Maart 2014 - 20:34

    Roos En Wim Ridderbeks:

    Heel veel succes met de reis en wij blijven je op "DE VOET" volgen.

    Groeten van Roos en Wim Ridderbeks
    Lurcy-Lévis (France)

  • 30 Maart 2014 - 20:54

    Monique Bennis:

    Heel veel succes Petra. En heel veel genieten!

  • 30 Maart 2014 - 20:56

    Jacolien:

    Hoi Petra,

    mooi T-shirt! Dat geeft vast vleugels onderweg. Ben benieuwd naar al je belevenissen,

    groet Jacolien

  • 30 Maart 2014 - 21:33

    Vivian:

    Wat gaat dat toch snel daar ga je dan. We zijn zo benieuwd naar wat je allemaal zult tegenkomen en naar je verhalen zet hem op en de groetjes van ons hier.

  • 30 Maart 2014 - 21:38

    Hetty De Droog:

    Hallo Petra, ik wil je heel veel plezier toewensen op deze lange tocht! Maak er wat van! Maar dat gaat je vast wel lukken! Ik hoop dat je veel nieuwe mensen ontmoet en nieuwe ervaringen opdoet. Tot over een tijdje! :-) Groetjes, Hetty

  • 30 Maart 2014 - 21:38

    Ria Schouten:

    Hoi Petra,

    Ja, dan gaat het nu toch echt beginnen!!! Ga je nog overnachten in het klooster? Ben heel benieuwd naar al je belevenissen en hopelijk heb je regelmatig de gelegenheid om wat te schrijven!!! Heel veel succes!!!

  • 30 Maart 2014 - 22:02

    Wijnand En Ria:

    Hoi petra,

    Wij willen je heel veel succes wensen. Sterkte met dit grote avontuur.
    lieve groetjes
    wijnand en Ria

  • 30 Maart 2014 - 22:25

    An:

    Hoi Pe,

    It's going to happen!
    Ben jaloers op je. Veel succes, meis.

    Groetjes An

  • 30 Maart 2014 - 22:30

    Frank:

    Lieve Petra,

    Bedankt voor het delen in je avonturen.
    Ik wens je een geweldige inspirerende wandeltocht naar het heilige Santiago de Compostela met spannende ontmoetingen.

    Groeten neef Frank

  • 30 Maart 2014 - 22:35

    Olga:

    Veel succes, plezier, nieuwe ervaringen en nog veel meer mooie dingen dievje gaat tegenkomen. Ik vind super stoer en knap van je. Ik ga je volgen. Groetjes Olga

  • 31 Maart 2014 - 07:25

    Petra Bot:

    Petra, heel veel succes ... het is nu zover. We wensen je een hele geweldige, spannende en leerzame wandeltocht naar Santiago de Compostela. Groetjes, Michel en Petra

  • 31 Maart 2014 - 08:14

    Anka:

    hoi Petra,
    je zit nu in de trein, denk ik, en kan je de hectiek van de afgelopen dagen achter je laten en je concentreren op de komende 3 maanden. We vinden het echt super stoer van je dat je dit gaat doen en zullen je zeker blijven volgen. Leuk t-shirt trouwens, echt weer iets voor de Enza collega's. Veel plezier!
    Anka en Ron

  • 31 Maart 2014 - 10:10

    Gina Langedijk :

    Ik blijf graag op de hoogte en wens je allegoeds! Kanjer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1397
Totaal aantal bezoekers 49006

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 28 Juni 2014

Onderweg naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: